Fietsen langs het Pieterpad

Auteur: Ad Snelderwaard
Uitgeverij: Uitgeverij Elmar
ISBN: 9789038926940
Recensent: SeniorPlaza - Mieke Jobse-Heeringa
Fietsen Pieterpad Elmar

Het Pieterpad is een wandeling door oost Nederland, van Pieterburen in het noorden van Nederland naar de Pietersberg in het zuiden van het land, of andersom. De route is voor wandelaars, maar voor fietsers is er een mooie alternatieve route die dichtbij de wandelroute blijft. In de gids ‘Fietsen langs het Pieterpad’ deelt auteur Ad Snelderwaard deze fietsroute van 515 kilometer op in 16 trajecten en maakt hij gebruik van fietsknooppunten. U kunt er natuurlijk zelf voor kiezen om trajecten samen te voegen, wanneer u langere tochten op een dag wilt maken.

Hij beschrijft het landschap en de bezienswaardigheden die u onderweg tegenkomt. Ook verwerkt hij zijn eigen ervaringen en ontmoetingen in het boek en deelt hij interessante wetenswaardigheden. Hij geeft van elk traject de knooppunten aan, een routebeschrijving, een (uitscheurbare) kaart. Daarnaast kunt u ook de GPS-data downloaden, om de route via uw navigatiesysteem te kunnen volgen. Achterin het boek staan gegevens van logies- en kampeeradressen, zodat u niet lang hoeft te zoeken naar een overnachtingsplek.

Al met al een leuk boek om ter voorbereiding op uw fietstocht te lezen en praktisch om onderweg mee te nemen.

Meer over dit boek op Bol.com

Sluiten